V Celju so v spomladanski del krenili z  boljšim marketinškim pristopom kot v minulih sezonah v želji, da bi na Areno Petrol v naslednjih krogih privabili čimveč gledalcev.


Nogometni klub Celje je v spomladanskem delu prava osvežitev kar se tiče marketinškega dela med prvoligaši. Pred domačo tekmo 23. kroga Prve Lige Telekom Slovenija so Celjani v sodelovanju s Petrolom na določenih bencinskih servisih v Celju prvim dvajsetim kupcem, katerih vrednost nakupa je bila večja od 20 evrov,  podarili karto za ogled tekme med Celjem in Olimpijo. Tokrat v 24. krogu, ko bo v Mariboru odigran štajerski derbi, pa so šli v Celju še korak dalje. Klub navijačem Celja ponuja prav posebno priložnost, saj si bodo lahko tekmo med Mariborom in Celjem ogledali v živo in to z organiziranim prevozom. Cena gostovanja, ki vključuje prevoz in vstopnico za tekmo, znaša za imetnike kupljenih sezonskih vstopnic 5 €, za vse ostale pa 10 €. 

Omeniti velja, da so v upravi kluba v prvih dveh krogih spomladanskega dela prav prisrčno sprejeli imetnike sezonskih vstopnic. Na svojih sedežih so lahko namreč našli posebno nalepko s svojim imenom, ki še dodatno izraža njihovo podporo in prijateljstvo s klubom. Ob tem pa so Celjani na obeh dosedanjih tekmah skupaj s partnerji kluba poskrbeli tudi za nagradni igri, v katerih so s praktično nagrado razveselili po enega lastnika letne vstopnice.

Vsekakor gre za prijetno novost med prvoligaši, saj se posledično s takšnimi akcijami tudi dvigne število obiskovalcev na stadionih. Prav navijači pa so tisti, za katere se navsezadnje nogomet igra, kajne?

Naloži več sorodnih novic
Naloži več novic od M. K.
Naloži več novic iz Prva Liga
Komentarji so onemogočeni.

Poglejte še

Brez zmagovalca v Kopru

Koper je v 32. krogu Prve lige Telemach gostil ljubljanski Bravo. Tekma v Kopru se je konč…